Un nou consultori mèdic, la recuperació de l'antic forn i punt d'informació turística i la urbanització del parc-mirador de la Relliscadora, les inversions més destacables del pressupost 2019 de Vilanova de Prades

27/12/2018

El passat divendres dia 21, el Plenari de l'Ajuntament de Vilanova de Prades va aprovar el pressupost per al 2019, que contemplen grans inversions.

El pressupost per a l'exercici de l'any que arriba és de 372.300,96 € i preveu un total d'inversions de 129.344,69 €, el 35% del pressupost.

L'Ajuntament es mostra molt satisfet amb aquest pressupost perquè permetrà tirar endavant projectes de gran importància per al municipi.

L'alcalde, Artur Miró, i el regidor d'Hisenda, Eloi Menasanch, consideren aquest pressupost com l'exercici comptable que permetrà tancar projectes amb un gran interès i d'altres que continuaran amb les grans obres de consolidació i millora de serveis. Així, d'aquest total de 129.344,69 €, la partida més gran és de 49.998,40 € es destinarà a camins municipals; 44.000 €, a la continuació de l'arranjament dels serveis de clavegueram i renovació de carrers, les obres dels quals, seran al carrer Sant Salvador-tram Relliscadora i suposaran també la urbanització del parc i mirador de la relliscadora; 13.800 € es dedicaran a continuar amb el canvi d'enllumenat led; 2.000 € que es destinaran a mobiliari ubrà; i 4.500 € al monument commemoratiu de l'Any V855 Pere d'Avellà i la urbanització de la nova plaça.

Segons Menasanch, totes les inversions són de gran rellevància, però en volem destacar dues que milloraran els serveis d'atenció als nostres veïns i veïnes i d'altres que suposen un reforç al sector turístic i un nou esforç en la recuperació del nostre patrimoni. Dedicarem 6.000 € al nou consultori mèdic local; i 3.295,73 € i 5.750 € en dues partides diferents per recuperar l'antic forn del municipi, museïtzar l'espai, i crear un punt d'informació turística.