L'Any V855 clourà al març

12/02/2019

L'Any V855 clourà al març

L’any V855 clourà oficialment el proper mes de març amb la inauguració del monument commemoratiu de l’efemèride.

De manera oficial, al març del passat any 2018 s’encetava la programació dedicada a la celebració dels 855 anys de la donació reial del lloc de Vilanova a Pere d’Avellà, amb la inauguració de la il·luminació de la façana i campanar de l’església -tot i que es va haver d’aplaçar en dues ocasions-. Ara, al març d’aquest any tindrà lloc l’acte de clausura d’aquest esdeveniment de poble.

L’Ajuntament de Vilanova de Prades ha volgut reconèixer aquesta celebració amb un monument representatiu de la localitat, que es col·locarà a la Plaça Pere d’Avellà.

Amb la col·locació del monument, s’aprofi tarà per fer tasques de manteniment a tot l’espai i s’adequarà l’entorn amb noves plantes aromàtiques i graves decoratives. L’Ajuntament té previst, en un futur immediat, fer una intervenció global a la plaça per dotar-la de llum i d’un sistema de reg.