L'Ajuntament de Vilanova de Prades presenta la Festa Major 2018

23/07/2018

L'Ajuntament de Vilanova de Prades presenta la Festa Major 2018

El passat divendres dia 20 de juliol al vespre, es va presentar la Festa Major 2018 de la localitat. En un acte al Saló de Plens de l'Ajuntament, l'alcalde Artur Miró, i el regidor Eloi Menasanch, van presentar la programació, cartells i marxandatge de les festes.

Aquest any, la Festa Major vilanovina se celebrarà del 3 al 7 d'agost, cinc dies intensos de festa que comptaran des dels actes més tradicionals fins als de major disbauxa. L'Ajuntament en destaca la festa més coneguda de les festes, la Festa de la Cervesa, del dia 3, i que presenta un cartell de luxe per a l'ocasió. Mon DJ, Mat-t DJ, DJ Tasies i DJ Carles Rossell ompliran de música aquesta festa. El dia 4, hi haurà el gran ball de festa amb Jamaika Band, però a la tarda, tindrà lloc l'activitat que permetrà conèixer la recent restauració de la campana Montserrat de primera mà, i els seus tocs manuals, a càrrec de Jordi Cervelló.

El regidor, ha volgut donar especial importància als actes del dia 6, dia del patró, però en particular, als actes del matí. I és que aquest dia es presentarà el nou element festiu de la localitat, acompanyat dels padrins i de la xaranga Bandsonats, que recorreran els carrers de la vila per anar a ofici. Al migdia, després d'ofici, hi haurà el vermut popular amb xaranga. I al vespre, el concert de Festa Major amb Ensemble Antiqua.

Les autoritats presents a l'acte, lluïen el mocador de les festes, de color verd llima i amb un dibuix que representa els elements de la festa i del municipi, i que des del dia de la presentació, es pot adquirir a l'Ajuntament i comerços col·laboradors pel preu de cinc euros. A més, també s'ha fet una edició limitada de la bandera local per penjar a balcons i finestres.

Tant l'alcalde com el regidor, fan una crida als vilanovins i vilanovines i a totes aquelles persones que decideixin acompanyar-nos aquests dies de festa, a participar activament de tots els actes i gaudir de la Festa Major amb diversió i responsabilitat.